GARDEROBSSKRIK

En härlig avslutning på veckan
Veckan som gått har mest varit ett enda långt kaos av magsjuka och VAB i omgångar.
Men lagom till helgen la sig lugnet och det blev en riktigt härlig avslutning på veckan trots allt.
Förut idag for vi till svärmor på Orust och lämnade av 7åringen som skall spendera sportlovet hos farmor.
Dagens outfit blev t-shirten med feministtryck jag sydde här om veckan tillsammans med min absoluta favorit kjol från Zara.
(Insåg också att jag suger både på att ta selfies och bli fotograferad, så ni får hålla till godo med denna halvsuddiga bild. Nåja, tröjan syns iaf!) 
Jag fick tid att läsa ut boken jag började på tidigare i veckan.
Är helt tagen och förstår inte varför jag inte läst Alkemisten förrän först nu!
(Trots att sambon tjatat i flera år, men det har alltid kommit en annan bok i mellan)
En helt fantastisk bok ALLA borde läsa!
Jag hann ta mig an ett plagg i "laga högen".
Blev riktigt nöjd med lappingen av dessa jeans.
7åringen var också nöjd och utbrast "det ser ju ut som  det skall vara så"
Förstår btw inte hur det är fysiskt möjligt att paja jeans i den takten så som vår äldsta gör!
Inte ett par lever längre än ett par veckor. Max.
Jag blev ompysslad av min talangfulla vän Stina.
Hon har haft ett längre uppehåll i sin nagelverksamhet och ville låna mina händer för att öva och samla material till sin portfolio. 
Säger bara wow!
Fick bröllops-feeling på allvar och vet nu precis hur jag vill ha mina naglar inför dagen D nästa sommar.
Känner mig så fin, men är dock ovan med längden och  riktigt fumlig, men antar att en vänjer sig.
/Johanna 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress